Maak een afspraak

Vind winkel

bsd mobile menu

Veelgestelde vragen Oogwereld Hoorzorg Leaseplan

Hieronder vind u, per onderwerp, veelgestelde vragen. Staat uw vraag of gewenste antwoord er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Algemeen

Zelf kopen of het Oogwereld Hoorzorg Leaseplan?

Dat hangt af van uw situatie en de afweging die u zelf maakt. Als u een product zelf koopt, zult u het hele aankoopbedrag in één keer moeten voldoen. En als eigenaar zult u zelf moeten zorgen voor onderhoud en loopt u het risico van schade, verlies of dief-stal. Bij het Oogwereld Hoorzorg Lease-plan krijgt u voor een vaste periode voor een aantrekkelijk, vast bedrag per maand de beschikking over het afge-sproken product, uw hooroplossing, inclusief service, onderhoud, garantie en verzekering voor schade, verlies en diefstal.

Hoe kan ik aan het Oogwereld Hoorzorg Leaseplan komen?

Via onze partner Good4Service bieden wij het Oogwereld Hoorzorg Leaseplan aan. In de winkel vult u samen met uw audicien het aanvraagformulier in en Good4Service zorgt voor de verdere verwerking. Na goedkeuring door Good-4Service, tekent u voor ontvangst in de winkel en na de eerste betaling kunt u uw hooroplossing blijvend en met plezier ervaren.

Kan ik ook vooraf aanbetalen om een lager maandbedrag te krijgen?

Dat kan zeker en hierdoor wordt het maandbedrag lager. De minimale aanbetaling is € 150,00 bij hoortoe-stellen.

Wat zijn de voorwaarden van het Oogwereld Hoorzorg Leaseplan?

Deze zijn verkrijgbaar bij uw audicien in de winkels van Oogwereld met hoor-zorgservice.

Hoe werkt het maandelijks betalen?

Het maandbedrag wordt iedere maand van uw rekening afgeschreven door Good4Service. In de winkel vraagt uw audicien bij het afsluiten van de lease-overeenkomst uw toestemming hier-voor. De eerste maand wordt naast het maandbedrag ook uw eventuele aanbetaling van uw rekening afge-schreven.

Wat gebeurt er als ik niet betaal?

Als het Good4Service niet lukt het maandbedrag via automatische incasso te innen, sturen zij u een aanmaning om binnen 14 dagen te betalen. Als u binnen die termijn nog niet heeft betaald, dragen zij de vordering over aan een incassobureau. Als u buiten uw schuld om niet meer kunt betalen, dan hoort Good4Service dat graag vooraf van u en proberen zij samen met u tot een redelijke oplossing te komen.

Wat gebeurt er met de leaseovereen-komst bij overlijden van de huurder?

Wanneer de nabestaanden dit hebben gemeld aan Good4Service via contact@good4service.nl en de hoortoestellen zijn ingeleverd bij de audicien dan wordt de leaseovereen-komst ontbonden en de incasso stop-gezet. Er is dus geen financiële belasting voor de nabestaanden.

Kan ik de leaseovereenkomst ook tussentijds opzeggen?

De leaseovereenkomst kan niet tussen-tijds worden opgezegd, omdat de contractperioden relatief kort zijn. Wel kunt u na het eerste jaar de hoor-toestellen van Good4Service overkopen voor een door Good4Service nader vast te stellen prijs.
Krijg ik door het aangaan van een